2016. szeptember 17., szombat

Valami mindig hazavág...

Vagy hazavár? Fene tudja :D
Szóval két év után rövid kiruccanást tettem Haza. És huh. Szomorú-keserű-saranyú (copyright) de édeskés szájízzel tértem haza, na meg négy új könyvvel :)
Emlékszem a régi b13-as blogomra, ó istenkém de hiányzik, de hiányzik. Na jó viszlát nosztalgia, az embernek azt kell tennie, amit tud, ott ahol van, azzal amije van.  (Gondolom, miközben szanaszét püfölöm ezt a kutyabillenytűzetet.) Megbézlek te ipszilon -_-
Ehümm. Atmával is volt szerencsém összepofátlankodni ezalatt az öt-hat nap alatt és hollárihó kedvemben úgy döntöttem újra nekiveselkedünk immár hatodik alkalommal a blogműveléshez. Molyon is felcuppantunk ezt-azt, de maradjunk csak ennél a verziónál.
Szóval viszem tovább, míg térdre nem hullva ki nem sebesedik az akaraterőm. Slassz.
Ez persze szólna a többi kutyaütő blogelvtársnak is.
Olvasni jó, Kritikát írni jó, Nektek írni jó. :) Megkeresem a régi eztolvastam.b13-as posztokat és rátok szabadítom a világvégét. Persze azért nem ártana az írói kedvnek egy-két kommentár is. De majd csorgatjátok a nyálatokat az elkövetkező interjúkon. Hahh!!!

Addig is: Ez a nyomorult főnix már megint feltámad és badasskedik nektek egy kicsit ;)

Jó kiegészülhetünk Cosplay-bigyókkal is. Megengedem :D

Megijedtem egy percre mert eltűnt minden egy hülye kép miatt. AWWWAWAW
Életem leghosszabb halálhörgése volt -_-

Egyébként így megy el a kedvünk, nekünk, blogolóknak az egésztől. Go fcuk (yepp szintén copyright) yourself technika ördöge.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése